Pin It

İzledim:Sucker Punch



İlk kez Sucker Punch fragmanını izlediğimde gerçekten çok güzel bir film olacağını düşünmüştüm. Görsel açıdan film çok iyi duruyordu. Fragmandan benim anladığım bir genç kızın arkadaşları ile başka bir dünyaya geçip orada savaşmalarıydı. Filmin konusunu yanlış anladığımı dakikalar geçtikçe öğrendim.

Gelelim filmin asıl konusuna. Film annesi vefat eden bir genç kızın, kız kardeşini üvey babasından korumaya çalışırken yanlışlıkla onu öldürmesi ve para göz üvey babanın onu bir akıl hastanesine -daha doğrusu adı akıl hastanesi olan bir yere- hapsetmesiyle başlıyor. Bu akıl hastanesinin aslında ne iş yaptığını söylemezsem izleyecekler açısından daha iyi olur. Daha sonra baş kahramanımız Baby Doll  ve arkadaşlarının buradan kaçma çabalarını anlatıyor. Açıkçası ilginç bir konu orası kesin.




Ama beni hayal kırıklığına uğratan başta söylediğim gibi başka bir dünyanın olmaması. Kız bu fantastik dünyayı dans ederken zihninde canlandırıyor. Orada olaylar nasıl sonuçlanırsa, gerçek hayatta da öyle oluyor.

Filmin konu bakımından zayıf olmasının yanında görsel açıdan -bence- harika olduğunu söylemeden geçemem. "Sucker Punch izlenebilir mi?" derseniz. İzlenmeyecek kadar kötü değil. Başka seçenekleriniz kısıtlı ise deneyebilirsiniz.





Paylaş, Paylaştır!

Yeni Yazılar Mail Adresine Gelsin

Adresinize gelen onay mailine tıklamayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder