Pin It

İzledim:Karayip Korsanları: Gizemli Denizlerde



Şuradaki konuyu yazdıktan sonra başka bir işimin kalmamasını fırsat bilerek sırada bekleyen filmim olan Karayip Korsanları: Gizemli Denizlerde filmini izledim.

Serinin 4. filmi olan Gizemli Denizlerde, Türkiye'de ilk olarak Yaban Medcezir'i olarak tanıtılmıştı. Daha sonrasında Gizemli Denizlerde olarak değişti. O açıdan bir yerde karşılaşırsanız karıştırmayın.

Gelelim Karayip Korsanları'na. Film konu gerçekten güzeldi. Korsanlarımız bu sefer ölümsüzlüğün çeşmesini bulabilmek ve  bu çeşmeden bir damla bile olsa tadabilmek için çalışıyor aynı zamanda birbirleri ile yarışıyorlar. Aslında 4. filmde yazabilecek pek bir şey bulabilmek zor. Çünkü bir çok karakter ve davranışları sabit. Bildiğimiz Jack Sparrow kendine özgü yöntemleri ve düşünce tarzı ile rakiplerini alt ederek ölümsüzlüğün çeşmesine ulaşmayı hedefliyor. Bu yolda ise başına yine sadece onun başından geçebilecek olaylar geçiyor.

Film görsel açıdan çok başarılı olmasına rağmen, bir korsan filminde deniz sahnelerinin az oluşu beni üzerken, bu eksik sahnelerin çok güzel olan ve karada geçen olaylar ile giderilmesi gerçekten güzeldi. Filmde ki en önemli olay ise deniz kızlarıydı. Sonuç olarak oyum 10 üzerinden 8. İzlemeden geçmenizi önermem.


Paylaş, Paylaştır!

Yeni Yazılar Mail Adresine Gelsin

Adresinize gelen onay mailine tıklamayı unutmayın!

2 yorum:

  1. Karayip korsanlarının tüm serisini bende izledim genel olarak güzel bir film serisi gerçekten.

    YanıtlaSil
  2. Benim de izlediğim en iyi filmlerden birisi diyebilirim. Tüm serisini 2'şer kere izlemişimdir. Jhonny Depp 'in oyunculuğu çok iyi.

    YanıtlaSil