Pin It

Ücretsiz Yerli Yapım Wordpress Temaları



Bu yazıda Türk yapımı olan temalara yer verilmiştir. Ücretsiz yerli yapım wordpress temaları tamamen Türkçe olmakla beraber çok güzeldirler.

Ayrıca bu konu gerçekten hoşuma gitti ve devam etmeyi düşünüyorum ancak gelen tepkilerde değerlendirilecektir. "Bu benim yaptığım tema ve senin sitende yer almasını istemiyorum." derseniz iletişim sayfasından ulaşabilirsiniz.

Siberleaf | Görüntüle | İndir


Blogizm teması gibi Said Yavuz tarafından tasarlanmış hoş bir blog teması, daha çok bayanlar ve moda içerikli bloglara uygun gibi.



Seo Nokta Teması | Görüntüle | İndir 




Benim favorilerim arasında yer alan bu tema oldukça başarılı ve kullanışlı ayrıca görsel açıdan ücretli kardeşleriyle yarışabilecek cinsten.



Blogizm | Görüntüle | İndir



Sade ve işlevsel temaları sevenler için kaçılırmaması gerekenler arasında yer alabilecek bir tema.



Seo Hocası V2 | Görüntüle | İndir



Seo Hocası adlı seo konusu üzerine yoğunlaşmış güzel mi güzel blog tarafından hazırlanmış başarılı ve yaygın kullanılan bir tema.



Facebook Video Teması | Görüntüle | İndir



Aslında bu temayı bir sonraki yazıya ayırmayı düşünüyordum ancak kararsız kaldım ve bu temayı ekledim. Gerçekten dikkat çekici Facebook konulu bir video teması.

Paylaş, Paylaştır!

Yeni Yazılar Mail Adresine Gelsin

Adresinize gelen onay mailine tıklamayı unutmayın!

1 yorum:

  1. [...] Şuradaki konuyu yazdıktan sonra başka bir işimin kalmamasını fırsat bilerek sırada bekleyen filmim olan Karayip Korsanları: Gizemli Denizlerde filmini izledim. Serinin 4. filmi olan Gizemli Denizlerde, Türkiye’de ilk olarak Yaban Medcezir’i olarak tanıtılmıştı. Daha sonrasında Gizemli Denizlerde olarak değişti. O açıdan bir yerde karşılaşırsanız karıştırmayın. [...]

    YanıtlaSil