Pin It

Ücretsiz Yerli Yapım WordPress Temaları 2



Daha önce "Ücretsiz Yerli Yapım WordPress Temaları" başlığı adı altında beş adet birbirinden güzel wordpress teması paylaşmıştım. Ancak daha paylaşılacak çok tema var. Bir çoğunun bilinmesine rağmen hepsinin bir yerde toplanması gerekir düşünüyorum.


Adsenseo | Görüntüle | İndir



Benim severek kullandığım temalardan biri olan Adsenseo teması görsel ve işlevsellik açısından son derece başarılı, reklam ve manşet alanlarının ise kontrol panelinden kolaylıkla yönetilmesi temaya artı puan kazandırıyor.



Webalem Wordpress Portal Teması | Görüntüle | İndir



Renkleri ve sayfa yerleşimi açısından -bence- çok başarılı olan bu temayı sizinle paylaşmazsam olmazdı. Ufak düzenlemeler ile daha iyi duruma gelebilecek bir tema.



BiSade Teması | Görüntüle İndir



Gerçekten sade olan. Sade olduğu kadar da renkli olan rahatlıkla kullanabileceğiniz BiSade wordpress teması.



Bilge V2 | Görüntüle | İndir



Renkleri ile ağırlığını ortaya koyan bilge temasının ikinci versiyonu sabit bir tema kullanmak isteyen ancak hayalinde ki temaya kavuşamayanlara önerilir. (Bu tema kavuşamayanlara gelsin!)



AmaçSeoGörüntüle | İndir



Asıl amacı seo olan bir tema AmaçSeo teması. Eğer arama motorlarında güçlü bir siteye imza atmak istiyorsanız bu tema ile temelleri atabilirsiniz.

Paylaş, Paylaştır!

Yeni Yazılar Mail Adresine Gelsin

Adresinize gelen onay mailine tıklamayı unutmayın!

6 yorum:

  1. Ben en çok amaç seo temasını beğendim. Ama daha orjianl temalar çıkarabilmemiz lazım.

    YanıtlaSil
  2. bilge v2 çok başarılı bence;

    YanıtlaSil
  3. Harika temalar gerçekten, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Adsenseo ve bisadece temalarını daha önce kullandım gerçekten çok güzeller. amaçseo ve bilgeyi de deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  5. webalem temasını kullanmıştım gerçekten iyi bir tema

    YanıtlaSil
  6. bilge v2 teması baya hoş bir tema.

    YanıtlaSil