Pin It

Yabancı Dizi Merakım



Açıkçası ben yabancı dizileri sevmezdim. Film izlemeyi tercih eder, televizyonda rastlarsam yabancı dizilere bakardım. -Lost dizisi daha 2. sezonda iken kendimi zorlamıştım, ancak birinci sezonu bile bitirememiştim.- Daha sonra çevremdekiler bu dizilerden bahsederken konuya dahil olamazdım. Ben de bir kaç yabancı dizi takip etmeliyim şeklinde düşünceler belirirdi. Sorun ise ben bir dizi izleyeceksem eğer 1. bölümünden itibaren saniyesi saniyesine izlemeliyim. Yıllarca bu düşüncelerim ertelendi.


Bir arkadaşım sayesinde The Walking Dead dizisine başladım. Bir dizi bana yeterli gelmişti. The Walking Dead 2. sezon devam ederken Terra Nova ortaya çıktı. Bir şekilde bu ikilinin arasına Once Upon a Time katıldı.

Bilmeyenler için bu dizileri kısaca tanıtmak isterim.



The Walking Dead 

Adından da anlaşılacağı üzere bir zombi dizisi. Bir virüs tüm insanlığı tehdit eder. Bulaştığı insanları önce öldürüp, sonra ise dirilten bu virüsten kaçabilen insanların hayatta kalmak mücadelesini anlatan dizi, bana 2007 yapımı Ben Efsaneyim (I am Legend) filmini hatırlattı. -Aslında hatırlatmakla kalmadı adamlar filmin dizisini yapmış dedirtti.-



Terra Nova

2149 yılında Dünya'da durumlar kötüye gitmektedir. Artık insanlar maskesiz sokakta gezemez durumdadır. Bilim insanları 85 milyon yıl öncesine gitmenin yolunu bulmuştur ve kafileler halinde insanlar dinozorların arasında ki Terra Nova projesine -yapılaşmasına- gönderilmektedir. 2149 teknolojisi ve dinozorlar... Tanıtımını okuduğumda konu olarak çok ilgimi çekmişti ve başladım.



Once Upon A Time

Kötü kraliçe tarafından lanetlenen masal kahramanları, dünyamızda hapis olmuş durumda. Geçmişlerini ve gerçekte kim olduklarını hatırlamayan kahramanlarımızın tek umudu, Henry ve onun biyolojik annesi Emma -Pamuk prenses ile beyaz atlı prensin kız çocukları-. Konu olarak çocuksu gelebilir ancak severek takip ettiğim bir dizi.

Bu dizilerin arasına Alcatraz ve Game of Thrones katılmak istiyor. Ancak Game of Thrones daha beklemek zorunda çünkü daha kitabını bitiremedim :)

Son olarak sizin izlediğiniz, bana önerebileceğiniz diziler var mı?

Paylaş, Paylaştır!

Yeni Yazılar Mail Adresine Gelsin

Adresinize gelen onay mailine tıklamayı unutmayın!

10 yorum:

  1. Bende supernatural fanıyım. :).

    YanıtlaSil
  2. Walking dead'i seyrediyorum ben de. Gerçekten zombili felan ama süper bir dizi, kesinlikle tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  3. the walking dead takip ettiğim dizilerden;

    YanıtlaSil
  4. Bayıla bayıla izlediler bir dönem Lostu hiç merak etmedim :)

    YanıtlaSil
  5. Ben bunların hiçbirini takip edecek vakit bulamıyorum:)

    YanıtlaSil
  6. Yabancı dizlieri daha çok izliyorum. Başarılı yapıtlar var.

    YanıtlaSil
  7. Yabancı dizilerde bu ara vampir moda oldu.

    YanıtlaSil
  8. terra novayı izlemek istiyorum

    YanıtlaSil
  9. Ben de terra novayı baya merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  10. Game of Thrones gelsin artık yaa :/

    YanıtlaSil