Pin It

Güzel Bir Gün



Bugün gerçekten güzel bir gün. Uzun zamandır buraya bir yazı yazmayı düşünüyordum. Sonunda bunu yapmaya karar vererek yönetim paneline girdim. -Amacım çarşamba günü izlediğim Fetih 1453 filmi hakkında görüşlerimi anlatmaktı. Ancak bu konuyu yarına bırakmak zorunda kaldım.


En son yönetim paneline girmiştim sanırım. Sol tarafta bulunan uzun menüye baktığımda yorumlar yazısının yanında siyah bir kutucuğun içinde 1 rakamı yazılıydı. :) Hızlı ve meraklı bir tıklama ile yorumların yer aldığı sayfaya ulaşarak uzun bir yorum gördüm.  Bu yorumun günümü güzel hale getirecek olan yorum olduğundan habersiz olarak "kahretsin yine istenmeyen bir yorum" diye düşündüm. Yorumu okumaya başladım, yeniden okudum, bir daha okudum.  Sonuç olarak bu yorumu yazarak günümü güzel bir gün haline getiren ve bana yeniden yazma isteği kazandıran kişiye teşekkür ediyorum. Ve bu yorumu burada paylaşmak istiyorum.
ekN: 
03.03.2012  

Merhaba güzel insan, seni hiç tanımam etmem. Ama buraya yorum atmamın altında 4 neden var.
1- Hakkımda sayfasında yazdığın “Kendi için yazmakta, zaten yazıları da kimse tarafından okunmaz.” cümle. Bu cümlede nedense bi an kendimi yıllar öncesinde gördüm. Kendi blogumu yazmaya başlarken ben de öyle düşünüyordum. Ki hala öyle düşünüyorum. Başkalarının okuyup, okumaması, yorum atıp atmaması hiç önemli değildir. Kişi blog yazarken rahatlar, içini döker. Yıllar sonra okuduğunda gülecek şeyler arar. Bu çok güzel bişeydir. Bu düşüncenden dolayı kutluyorum seni.

2- Kullandığın tema. (: Ne tuhaftır ki ben de blog yazmaya başladığımda bu temayı kullandım. Ve şu anda da blogum 2 tema ile yayın hayatına devam ediyor. Ancak bu temayı 2. seçenek olarak kullanıyorum. İsteyen ziyaretçiler bunu seçiyor. Bu tema beni, ruhumu yansıtıyor desem yalan söylemiş olmam.

3- Blog yazarları, bloglarına yapılan yorumlarla daha çok yazı yazma hissini kuvvetlendirir. Bu yüzden buralara “öylesine” değil de “gerçekten” bişeyler anlatmak, paylaşmak için yorum yazıyorum. Zaten “öylesine” bi yorum olsa bu kadar uzun olmazdı sanırım.

4- Yani 4. madde aslında yok, sırf klasikleşen 3 şey yazmak istemediğimden 4 şey yazdım oraya.

Ayrıca, adıma aldanıp sarkıntılık yapmaya kalkma sakın (: Kız ismi olsa da üzgünüm dostum kız değilim. Zaten senden de yaşça büyüğüm (:

Yazmaya devam et, hiç tanımadığın bir insan tarafından takip ediliyorsun.



Paylaş, Paylaştır!

Yeni Yazılar Mail Adresine Gelsin

Adresinize gelen onay mailine tıklamayı unutmayın!

4 yorum:

  1. Bence bu yorum senin doğru yolda olduğunu gösteriyor, böyle devam etmelisin. :)

    YanıtlaSil
  2. [...] cuma cumartesi dershane, pazar günü ise tam bu yazıyı yazmak için başladığım zaman ise şuradaki yazıyı yazmam daha uygun göründü ve bu yazıda pazartesine [...]

    YanıtlaSil
  3. Oldukça motive edici bir yorum.. Başarıların devamını dilerim

    YanıtlaSil
  4. Benim için de güzel bir gündü gerçekten :). Baya yorulmuştum.

    YanıtlaSil