Pin It

Kişisel Blog Teması (CSS&HTML)


Son 2-3 gündür bir yandan birazdan size göstereceğim tasarımı hazırlıyorum. Diğer yandan ise YGS Matematik çalışmayı deniyorum. İkincisinde pek başarılı olduğum söylenemese de, kişisel blog teması hazır.
Sözü fazla uzatmadan direkt tasarımı vermek isterdim ancak söyleyecek birkaç söz daha var. İlk olarak bu tasarımı dağıtmak serbesttir. Şiddetle tavsiye edilir. İkinci olarak sağ alt köşeye ufak bir link ekledim. İsterseniz kaldırabilirsiniz. Ancak kaldırmazsanız çok mutlu olurum. Üç ve son olarak tasarımı, wordpress, blogger gibi sistemlere giydirmek isteyen olursa (hiç sanmıyorum) sevinirim. Tabi o da çalışmayı ücretsiz dağıtmalı.

Şuan için demo adresi bulunmuyor ancak tam boyut görselden bakabilirsiniz. Zaten küçücük dosya indirin deneyin. :)

Ekleme: Wordpress için entegre etmek isteyenler için alt sayfa lazım olmuş. Bende fazla detaya girmeden bir alt sayfa tasarladım. Hepsi dosyanın içerisinde.

Ekleme 2: Yorum alanı eklenmiştir.


Paylaş, Paylaştır!

Yeni Yazılar Mail Adresine Gelsin

Adresinize gelen onay mailine tıklamayı unutmayın!

7 yorum:

  1. Eline sağlık, gayet hoş olmuş

    YanıtlaSil
  2. Çok harika olmuş ve reklam ver yazılarıda süper pek üst bölümü beğenmedim ama emeğe saygı blogger mi wordpress mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Şuan sadece html/css halinde. Herhangi bir sistem için değil.

      Sil
  3. Wordpresse entegre edip paylaşmayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylaşınca beni de bilgilendirirseniz çok sevinirim. :)

      Sil
  4. WP Entegre etmeye çalışanlar edebildi mi? Bilgilendirirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  5. merhaba wordpress e entegre ettim sameycan.com dan bakabilirsiniz oradan düzenliyorum. ücretsiz sunacağım herkeze.

    YanıtlaSil