Pin It

İzledim:The Avengers (Yenilmezler)


Buraya yazmayalı yine uzun zaman olmuş. Arada bayağı şey oldu. :) Bunları bir ara anlatmayı düşünüyorum. O zamana kadar tweetlerime bakarak durumu anlayabilirsiniz. Konuyu dağıtmadan devam etmeliyim. Vizyondayken çok isteyip bir türlü fırsat bulamadığım The Avengers'ı sonunda izleyebildim.

Aslında kahramanları tek tek çok iyi tanıyoruz. Iron Man, Hulk, Thor, Kaptan Amerika, Hawkeye, Kara Dul...  Marvel oturmuş, düşünmüş ve "Bunları bir arada versek nasıl olur?" demiş. Güzel demiş. Peki ama nasıl toplanır bunlar bir araya? Ekip olmaları lazım. İşte bu ekip filmde S.H.I.E.D. adını almış. Ve bu birleşimin başında da Nick Fury (bir gözü kör) bulunuyor.

İnsanların başı uzaylılarla derttedir ve yardım gerekmektedir. Sanırım bunu söyleyince devamını tahmin etmek zor olmasa gerek. Evet filmde tahmin etmek çok kolay. Elbette bu kahramanlar birlik olacak. Aralarında sorunlar olmayacak mı? O da olacak. Hani biraz daha beklenmedik olaylarla karşılaşsak güzel olabilirdi.

Takımın birlikte uyumlu çalışmasını birçok yerde görebiliriz. Yani tam bir takım olmuşlar. Her ne kadar başlarda birbirlerine zıt olsalarda. 

Aksiyon sahneleri ise, özellikle sonlara doğru olanlar, son derece zevkliydi ve izlerken sıkmadı. Ancak şehri oldukça yıktıkları ayrı bir gerçek.  

Kısaca mutlaka izlemeniz gereken son derece güzel bir film. Benim notum 8/10.   

Iron Man (Tony Stark)
Filmde bana Iron Man daha ön plandaymış gibi geldi. Bu durumdan şikayetçi olduğum söylenemez çünkü karakterde sevdiğim bir şey var. Verdiği cevaplar, yaptıkları falan. Mesela Loki ile kendi gökdeleninde yaptığı görüşme çok eğlenceliydi. Ayrıca Hulk'a akıl falan vermesi ilgimi çekti.

Not:The Avengers Marvel' tarafından 1963'yılında yaratıldı. O zamanlar kadro biraz daha değişikmiş ve zaman içinde bir çok kahraman girip çıkmış. Merak ederseniz araştırabilirsiniz.




Paylaş, Paylaştır!

Yeni Yazılar Mail Adresine Gelsin

Adresinize gelen onay mailine tıklamayı unutmayın!

1 yorum: